CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 13, 2010

Finally

Akhirnya DPA da abis..7 bulan pisah ngan Danial n Hubby..harap2 janganlah antar aku outstation jauh2 lagih..tunggu la Danial besar dulu..skang ni aku just nak habiskan masa ngan Danial ngan Hubby..Alhamdunillah..bersyukur sgala nikmat yang aku dapat..sebelum g DPA, Danial pun lom boleh merangkak lagih..skang ni dah bertatih dah..Alhamdunillah..hihihi..

Actually nak start berblog sblm ni lagih tapi dek sebab komitment DPA, aku drafkan dulu hasrat aku tuh..blog ni skadar suke2 tuk coretan aku..harap tak menyentuh sensiviti mana2 pihak..

dannen wif abah

dannen wif ummie
Dengan ucapan Bismillahirohmanirohim, saya rasmi kan blog saya ini...hihihihi..selamat berkunjung...hope ramai kenalan lepas ni..

No comments:

Post a Comment

Selamat Berkunjung

Hi Babes, Selamat Berkunjung ke blog ni, any comment allowed for improvement..