CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 23, 2010

Ujian atau Dugaan?

Aku tersentuh dengan kata2 AIL aku...hubby ku 9 org adik beradik..most of them ade yg bniaga dan dah lama kerja..off coz bukan stakat ribu riban simpanan..malah pulohhan ribu riban or ratusan ribu riban..aku pun tak tau..second thing is typical Kelantanese woman biasenya memang minat barang kmas...aku jek yg tak banyak.ade la seutas rantai tgn n leher n cincin yg halus2 n kiut..so jadi la bualan time raye ari tuh..aduss.....aku amik jalan mudah diam....tuh je aku mampu..senyum...aku hanya makan gaji (pernah tersedak abang ipar ku berbicara : GAJI KEJE KERAJAAN BERAPA SEN SGT)..takpe la yg penting niat aku kerja ikhlas...biarla mereke berbicara.....apa yang aku mohon adelah kebahgiaan, kesejahteraan keluargaku di dunia dan akhirat..aminn...lagi pun rezeki ni datangyer dari Tuhan..aku bersyukur dikurniakan suami yang baik, anak yg penyayang, ibu bapa yg sangat memahami..pekerjaan yang bagus (walau dikatakan bergaji rendah)..

No comments:

Post a Comment

Selamat Berkunjung

Hi Babes, Selamat Berkunjung ke blog ni, any comment allowed for improvement..